o życiu i polityce, która jest ważną częścią życia - dawny blog http://blogprzekorny.bloog.pl - przeniesiony z WP

wtorek, 2 stycznia 2018

SPECJALNIE DLA ZBIGNIEWA

czwartek, 16 czerwca 2011 12:28


Rycerski wychodek, w moim zamku, na samym szczycie wysokiej wieży jest usadzon. Swiatło księzyca na suficie przybytku zabawy sobie urządza, czas umilając i, co trzeba, rycerzom oświetlając.




Światło jest tajemnicze, jak na zamek przystało, ale zbyt dużo pokazuje i z całym szacunkiem dla Dam, naczynia wyłącznie mężczyznom przydatne, z mroku wydobywa. Naczynia porcelanowe, z Miśni sprowadzane, fajansu ordynarnego nie widziały. Przy kranach fontanny dla zabawy podświetlone, misa w nich jedna, w alabastrze kształtowana, powierzchnia misy satynowa, miła w dotyku niczym bielizna niewiasty. A żeby drogi rycerze nie zgubili i rychło do przybytku dotrzeć mogli schody paradne tam wiodą.

Przybądź Zbigniewie i na własne oczy się przekonaj jak goszczę rycerzy na mym zamku. Miodu i innych trunków nie poskąpię. Tylko jednego nie dostaniesz. Jad muchomora i mandragora z winem zmieszane czekają na Zjawę - rycerza z zaświatów. Wybacz Zbigniewie, ale Tobie jasność umysłu taki napój miesza, a gościa na dyshonor, we własnym domu, narazić rycerzowi nie przystaje.


romeo, z pełnym uszanowaniem

Komentarze do wpisu

  • dodano: 07 grudnia 2017 11:02
    Zapraszam :)
    autor Steffen
  • dodano: 20 sierpnia 2017 7:28
    Zapraszam :)
    autor
  • dodano: 15 grudnia 2016 12:08
    Zapraszam :)
    autor
  • dodano: 09 sierpnia 2016 2:02
    ok
    autor pisarka4561
  • dodano: 15 lipca 2016 22:20
    zgadza sie
    autor doda2489
  • dodano: 04 czerwca 2016 14:59
    OK WPIS
    autor pola5670
  • dodano: 30 kwietnia 2016 8:59
    Dobry wpis
    autor olka10
  • dodano: 30 sierpnia 2014 4:03
    Fascynujący wpis!
    autor Monia
  • dodano: 26 sierpnia 2013 12:25
    Ale dobrze się czyta
    autor Rozalia
  • dodano: 25 października 2011 23:33
    Drogi Romeo, wybacz, jeśli białogłowa urazi Twe wrażliwe męskie ucho... Ale przypomniał mi się dowcip krążący gdzieś po bezdrożach sieci: "Chłopak mówi do dziewczyny: jesteś tak piękna, że nie wierzę, że też sr*sz." To tak a propos rycerskiego wychodka.
    autor Markomanka vel Siuzdakowa
  • dodano: 18 czerwca 2011 12:21
    ROMEO - wróć do Krystyny ... wiem, masz rację w stu procentach ale wysłuchaj głosu kobiety i wróć ....

    kak wrócisz
    autor biruta M Liberalka
  • dodano: 18 czerwca 2011 11:21
    ZBIGNIEWIE, Tobie odpowiedziałem u Krystyny, a swoją drogą to nie wiedziałem, że taka z Ciebie księżniczka na ziarnku grochu.

    ZJAWO SEKRETNA, o latrynie pomyślę, rację masz bo wojownikom takim jak Zbigniew latryna bardziej widać odpowiada niż alabastry . Nie mogę czci Zbigniewa uwłaczć więc latrynkę skombinuję jak się patrzy.

    Haniu, nie zdradzę gdzie mój zamek bo nieprzyjaciel czuwa a jam rycerz roztropny. Miło, o Pani, spotkań niewistę tak na piękno wrażliwą.

    Hamlecie:
    - musiałeś ?
    - nie musiałeś
    - musiałeś ?
    - nie musiałeś
    - musiałeś ?
    - MUSIAŁEŚ !!!
    i tak doceniłeś mój przybytek

    KRYSTYNO, jesteś wielkoduszna o Pani. Twoje słowa w sercu schowam i ceszyć sie nim8i będę w trudnych momentach. Ale do potyczek z Adamem nie wrócę. Nie jest rycerzem godnym na ubitej ziemi stawać a ja nie zwykłem pojedynkować się z kimś dla kogo straciłem właśnie szacunek. Rzucanie błotem to zabawa dla lichych giermków, rycerzowi przystoi być ponad to.

    romeo, z pełnym uszanowaniem
    autor romeo od czarnych owiec
  • dodano: 18 czerwca 2011 1:29
    Witaj nocą Romeo!
    Twój blog jest ostatni z tych, które dzisiaj odwiedzam.
    Na Julię nie mam już siły, będzie musiała poczekać do jutra... Jej teżą muszę podziękować.
    Dziękuję za dowcipne wpisy u mnie.
    Czasami w Tobie zauważam zew wojownika,
    gdy ktoś zaczepnie do Ciebie się odzywa,
    ale to akurat rozumiem, bo to jakby nie było, jest kwestią honoru i dlatego dziś tak ,
    a nie inaczej postanowiłeś...
    Będzie mi jednak bardzo smutno,
    jeśli mój blog przestaniesz odwiedzać.
    Nie wspomnę o Julii, która najwyraźniej u mnie się zadomowiła. Ona traktuje mój blog jako miejsce spotkań.
    I bardzo mnie to cieszy, że możecie prowadzić w nim taką interesującą wymianę zdań.
    Nie zostawiaj "tego" słabszym od siebie.
    Masz przecież broń mocną historycznym wymiarem, który nie każdy może się pochwalić.
    Pozdrawiam i życzę pogodnych snów - Krystyna
    serc nie zostawiam, by Julia nie była zazdrosna.
    autor Laura
  • dodano: 17 czerwca 2011 13:22
    Być ... albo... nie... być...
    Być!
    Hamlet skorzystał z wychodka!
    Musiał!
    Romeo!
    Za moich wczesnych czasów takich nie było!
    Tu luksus zastałem prawdziwy.
    Pozdrawia Ciebie Hamlet!
    autor Hamlet
  • dodano: 16 czerwca 2011 23:32
    O wychodku słów kilka...
    Chciałeś ugościć Zbigniewa,
    a temu nie wiadomo, co się zachciewa,
    taki z niego pomazaniec ....
    wymagający.... jak .......!
    Trzeba było mu latrynnę przygotować polową
    albo sławojkę zwaną kloaką ,
    bo on do takiej przywykły , najpewniej,
    dajmy na to....

    Spraw sobie laterna magicę by Zbigniew przejrzał na oczy...
    autor Sekret
    blog: Zjawa
  • dodano: 16 czerwca 2011 23:27
    Romeooo - zachwyciłeś mnie kształtem i światłem , miękkością linii... grą promieni księżycowych ...
    gdzież to zamek Twój - uchyl rąbka tajemnicy, bo zawodowa ciekawość mnie zżera ...
    autor biruta M Liberalka
  • dodano: 16 czerwca 2011 23:23
    Z Pulsara Mgławicy Kraba, prosto z góry na dół,
    z łyżeczką masy neutronowej ,
    w zakamrku, moich galantnych galotów,
    ukrytej prosto choć krzyżykiem,
    melduję się u ciebie nocką jak obiecałem wcześniej ,
    by razem z tobą
    po komutersku napić się twojej słnnej nalewki,
    by potem rozciągnać się plackiem
    w postaci białego karła,
    co pulsuje promieniowaniem widzialnym,
    a wszystko to w widzie astralnym
    pod wpływem wczorajszego zaćmienia księżyca.
    No to chlup w ten spragniony dziób!
    autor SEkret
    blog: Zjawa
  • dodano: 16 czerwca 2011 21:13
    Romeo , schody zacne ale ten kranik jakiś marny a ten tron to jakby z epoki Towarzysza Gierka!
    Ani on przystoji rycerzowi ani marnemu poecie!!!

    Ja tam do wygód nie przywykły i jakoś to zniosę, ale jeżeli Ty Julię chcesz przyjmować w takim przybytku to nie wróże Ci sukcesu!!!

    Biegaj a hyżo po jakieś marmury
    Wyrzuć sedes rozwal młotem mury
    i dla Kasztanowej Juii wygląd zmień ogólny
    Ma być masaż nastrój i wygląd przytulny
    autor Zbigniew

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz