o życiu i polityce, która jest ważną częścią życia - dawny blog http://blogprzekorny.bloog.pl - przeniesiony z WP

wtorek, 2 stycznia 2018

A WIĘC HAJŻE NA ... PLATFORMĘ

wtorek, 14 czerwca 2011 16:36


No to się odbyła, dawno zapowiadana konwencja.
Hordy nieprzyjaciół w zwartych szykach ostrzyły broń, wyciągając najgroźniejsze armaty. Korespondenci wojenni zaopatrzeni we własne tezy ruszyli ochoczo do udowodnienia tychże tez.
I co?, i nico.

Od korespondentów zacznę:
To, że dziennikarz przez cały czas ukazywał wyłącznie posłankę, w pierwszym rzędzie, nie udowodniło tezy, że posłanka jest gwiazdą udowodniło, co najwyżej,  że dziennikarz jest ofermą bo się  nie ruszył i  innych pokazać nie raczył a było co i kogo pokazywać, choćby, na moje oko, posłankę Muchę.
To że posłanka Joanna w czerwonym żakiecie wystąpiła nie było zakamuflowanym wyznaniem czegokolwiek, oznaczało tylko to, że być może wśród kilku żakietów, w szafie posłanki, ten jest najładniejszy

A przeciwnicy :
Największa partia opozycyjna zapowiedziała szumnie, że konwencję przykryje. Rzekłbym nie przykryła tylko podkreśliła i to dość mocno, pokazując kontrast. Wódz nie czuł się chyba najbardziej na miejscu a zastęp młodych wojowników zaserwował Wodzowi danie które, tenże, na długo zapamięta a już jego przeciwnicy to na pewno .
 A przy okazji, Wódz pokazał,  jak należy młode pokolenie wychowywać. I tu moja mała dygresja, Jak pan Kaczyński i pan Niesiołowski dają sobie po razie to może za piękne nie jest ale w demokracji normalne , kiedyś walczyli razem, teraz stają naprzeciwko, ale jak młody szczeniak, z włosami wysmarowanymi żelem, drwi sobie ze starszego od siebie człowieka, byłego opozycjonisty, opowiadając o muszkach i koniecznie o bąku, a reszta młodzieży, przy słowie bąk znacząco rży intelektualnym śmiechem, to jest żenujące. Jak opozycjonista siedział za ich wolność w więzieniu to oni nawet na nocnikach nie siedzieli a dla wolności nie wyrzekli się niczego i zielonego pojęcia o oddawaniu czegokolwiek za wolność nie mają. Takie zachowanie świadczy tylko o ideałach opozycyjnej partii i szacunku, jakiego młode pokolenie ta partia uczy. Zresztą nagłe uwielbienie, tejże partii, dla kiboli i osobników nieparlamentarnie się wyrażających  świadczy o zarzuceniu szczytnych ideałów.
Druga partia opozycyjna zorganizowała manifestację, też szumnie w mediach zapowiadaną. Manifestacja kilku wyrostków z czerwonymi szturmówkami pokazała powalającą siłę rażenia lewicy. Czasu szkoda na komentowanie, mówi samo za siebie, pusty śmiech..

Po konwencji miecze i szabelki poszły w ruch:
Tryumfalny uśmiech lewicy, klękania przed księdzem nie będzie
- plask szabelka w pokrzywy, uśmiech znika bo  zdanie, niestety, ma ciąg dalszy
Święte oburzenie PIS-u:
- plask szabelka w pokrzywy,  jakoś dziwnie brzmi tłumaczenie, że stwierdzenie „nie będziemy klękać przed księdzem, bo klęka się przed Bogiem” obraża religijne uczucia, niektórzy wprawdzie, jak dawna komuna, cytują tylko połowę zdania ale żałosna to manipulacja
PO bawi się za pieniądze zamiast oddać sierotom
- plask szabelka w pokrzywy,  jakoś wtedy gdy platforma walczyła o zniesienie subwencji opozycja podniosła wrzask, że to zamach na demokrację, pis otrzymuje niewiele mniejsze pieniądze, nikt partii nie każe utrzymywać ochroniarzy Prezesa i wozić go limuzyną jak premiera, na to idą pieniądze PIS-u, nie na sieroty i głodne dzieci
Poseł Arłukowicz to klęska Platformy
- plask szabelka w pokrzywy, partia musi strategicznie myśleć żeby wygrać wybory nie wiem czy poseł da coś Platformie ale wiem, że dużo zabierze lewicy, poseł to groźny przeciwnik, lepiej nie mieć go za wroga
Posłanka Joanna to zdrajca bez honoru, zaszkodzi platformie
- plask szabelka w pokrzywy, PJN z posłanką odbierał elektorat i PIS-owi i Platformie, teraz odbierze najwyżej PIS-owi, a posłanka brakiem honoru wykazała się  w kampanii prezydenckiej wmawiając wszystkim wierutne kłamstwa o Prezesie. A jak to niedawno, przy okazji historii pana Piechy, chyba  Adam, nie pamiętam komu tłumaczył? „ w niebie jest większa radość z jednego grzesznika niż….” Może posłanka właśnie się nawróciła.

Tak więc zacięta  walka toczyła się na broń wszelaką, razy ze wszystkich stron, w jednym kierunku padały ale jakoś trup nie ścielił się gęsto.
Sondażowy wynik pojedynku:
PIS (na tarczy) – 2
SLD (na tarczy) – 1  
PO (z tarczą) +2

Ale kto wierzy w sondaże?





W środę pełne zaćmienie księżyca . Oglądajcie.




romeo, z pełnym uszanowaniem


Komentarze do wpisu

  • dodano: 29 września 2017 11:34
    Zapraszam :)
    autor Myrna
  • dodano: 27 września 2017 13:44
    Zapraszam :)
    autor Patricia
  • dodano: 27 lipca 2016 11:46
    super wpisy gratki:)
    autor pisarz3473
  • dodano: 09 lipca 2016 8:21
    super stronka
    autor doda2492
  • dodano: 26 maja 2016 2:39
    OK WPIS
    autor witek5670
  • dodano: 03 lipca 2015 19:29
    Pierwszorzędna strona!
    autor Norbert
  • dodano: 12 listopada 2014 14:10
    Świetna strona!
    autor Naslawa
  • dodano: 23 lipca 2014 14:58
    Pierwszorzędny blog!
    autor Gertruda
  • dodano: 16 czerwca 2011 16:02
    Muchojadoradem ten płyn boski nazwałem ,
    coś go dla mnie z muchomora i mendagory przygotował.
    Sam widziałeś, nawet nie beknąłem,
    jakby to była herbaa z miodem,
    dzięki temu uniosłem się ku niebu niebieskiemu,
    gdzie niebieska dama bywa za ciemną wolką tajemnicy,
    potem obudziłem się w pszenicy.
    Ty to Romeo wychodki stawiasz i tak prozaicznie się zabawiasz?
    Ciekaw jestem ogromnie, jakie to będą wygódki
    nie lepiej w lesie zbierać jagódki?
    Z poszanowaniem wielce oddanym
    Sekret Zjawa co swymi drogami chadza
    autor Sekret
    blog: Zjawa
  • dodano: 16 czerwca 2011 15:49
    Romeo - gdzie te wychodki Zbigniewa ... zaglądam ... zaglądam a tu nic ...
    autor biruta M Liberalka
  • dodano: 16 czerwca 2011 15:46
    Tomku - u nas swego czasu radni wybierali się zaprosić kardynała, żeby oczyszczalnię ścieków poświęcił ... w samą porę ktoś się zreflektował ... w końcu chyba wojewoda za szambonurka wtedy robił ...
    autor biruta M Liberalka
  • dodano: 16 czerwca 2011 15:25
    No, Romeo, podoba mi się to " plask szabelką w pokrzywy" - właśnie, nie ostrzem siekanie, a na płask okładanie jako kara za głupie gadanie.
    Kluzik Rostkowska zrobiła swoje - jak to w polityce. Podoba mi się powiedzenie Tuska , że nie będzie klękania przed księdzem. dziwię się, ze się abp Głódź zaniepokoił i oburzył. Tak, tak, wszyscy politycy najpierw zbierają punkty u dziekanów, biskupów, przymilając się . kokietując . Mój znajomy proboszcz śmiał się, że przyszedł do niego burmistrz z prośba o poświecenie 700 m. asfaltu.Oczywiście, odmówił i jest przeciwny takiemu zabieganiu o względy ( są mądrzy proboszczowie).Pozdrawiam, Tomasz
    autor tpetry
  • dodano: 16 czerwca 2011 11:05

    Ech Biruto bardzo cie przepraszam ten cytat
    na który się powołałaś nie do Romea był skierowany
    źle to przyjęłam
    myślałam że stary do Romea się odnosi
    nim Romeo zacznie domagać się przeprosin ja ciebie pierwsza przepraszam kwiatkami trzema

    by zaraz z tego nie zrobiła się afera jak między PiS a PO
    a niech to
    przyjnij jeszcze serce za mą pomyłkę
    Romeo wybacz że uraziłam jedną z dam twego serca Julia co rozgościła się w niebieskich kobiercach
    autor Julia
  • dodano: 16 czerwca 2011 10:55
    Co Biruto czy violko napisałaś
    Romeo stary ależ to nieprawda
    on wiecznie młody i jary jak nasze kokardy
    niech się tylko dowiedzą o tym panny co mu te kokardy dały
    nie chciałabym być w twej skórze dłużej
    tak ja jego młodości bronić będę najdłużej
    Romeo tyś wiecznie młody
    bo potrafisz umierać z miłości
    czy teraz zaraz na tym globie jaest ktoś taki jak Julia
    kto tak pisał będzie o tobie
    że nie zapomni nawet w grobie

    autor Julia
  • dodano: 15 czerwca 2011 20:56
    I ja przywedrowałam na twój zamek Romeo , ale widze ,że tu trup ściele się gesto ,
    szabelką , czy szpadą wdzięcznie pokrzywy tniesz a ja od dziecka pacyfistka , a to pech .
    zresztą jestem tak wychowana , że dla białogłowy ten temat nieciekawy
    Zatem jednak chyba się oddalę , bo na polityce nie znam się wcale .
    Co zaś tyczy się sondaży , to każdemu wedle jego marzeń.
    Albo kto zamówił to badanie , dostanie wynik według jego potrzeb .
    Co zaś tyczy się sondaży
    Miłego wieczoru ,życzę , Barbara
    autor Barbara
  • dodano: 15 czerwca 2011 16:18
    Prezesowi młodzi z pisu zadedykowali ni mniej, ni więcej tylko:

    ''Chłopie, jesteś już starym i biednym człowiekiem
    twój proszący wzrok kiedyś załatwi ci trochę spokoju
    masz błoto na twarzy, jesteś wielką hańbą
    ktoś w końcu postawi cię na swoim miejscu''

    ale co tam -- Titanic tonie a Tusku ma brudną koszulę ---

    autor biruta M Liberalka
  • dodano: 15 czerwca 2011 13:09
    Romeo... właśnie byłam u siebie , jak przeczytałam komentarze zakręciło mi się w głowie... Tyle tam różności a najwiecej od nieznanych gości, do których i Ciebie zaliczam. Romeo to mi nic nie mówi poza skojarzeniem z dramatem Szekspira. A kto kryje się pod Romem, przecież wiadomo - Romeo to fikcja?
    Nawet wpadłam w wir posądzeń, ale podejrzenia bywają nie trafione i zrazić można kogoś do siebie. Już tu takie momenty w wirtualu przeżyłam, że szkoda mówić... A powtórki z tego bym nie chciała....
    Jakoś w sondaże nie wierzę . Horoskopy? Zdarza się , że czasami dla zabawy czytam i naprawdę niektóre trafiają w dziesiątkę , ale tylko niektóre!
    coś jest na rzeczy?
    Zaćmienie obejrzę...
    Co do Arłukowicza i Rostkowskiej mam mieszane odczucia...
    Dobrze jednak jeśli człowiek dojrzewa do pewnych decyzji. Nie mnie jednak to rozsadzać. A polityka kieruje się swymi prawami, jak w życiu codziennym i naszym. Też zmieniamy pokoje. Pozdrawiam Romeo.
    Chyyba julia nie wypomni mnie tego wpisu...
    autor laura
  • dodano: 15 czerwca 2011 10:59
    O Romeo złotusty Zbigniew najadł się kapusty
    i iodorkiem trąci jak szczurek jęzorkiem
    a że o jednym wciąż myśli to pomylił miejsca
    i zamiast nad rzeczką stanął nad jeziorkiem
    albo może frajer z niego taki że pod wpływem
    szalejowej tabaki
    stał się pedałem i do ciebia Romo gotowy wystrzałem spermy zaśmiecić twoją godność
    nie daj się Romeo i uważaj na siebie bo najpewniej ten galant chce uwieść ciebie...
    co ja wtedy Julia pocznę
    zaraz poślę coś na pocztę
    ten galant zamierza uwieść cię
    autor Julia
  • dodano: 14 czerwca 2011 23:56
    HEJ, WOJU ZBIGNIEWIE , u mnie szukasz punktu erogennego?. A to ci zagadka rycerska. Hm, muszę zapytać giermka co by to mogło oznaczać. Kolorowe kokardy na mojej zbroi wielbią cnoty pań ale tęczowym rycerzem nie jestem , wprost przeciwnie. Punktów musisz szukać gdzie indziej i do kogo innego się uśmiechać "Hahaha".
    autor romeo od czarnych owiec
  • dodano: 14 czerwca 2011 22:38
    Brakuje Ci też - Home - odświrzanie strony!
    Muszę całkiem wyjść ze strony by wrócićna główna!
    Chyba że nie mogę znaleźć tego puktu erogennego1 Hahaha
    autor Zbigniew

  • dodano: 14 czerwca 2011 22:33
    Romeo te kokardy możesz przenieść obok zbroi by cały czas były na stronie głównej!
    autor Zbigniew
  •  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz