o życiu i polityce, która jest ważną częścią życia - dawny blog http://blogprzekorny.bloog.pl - przeniesiony z WP

wtorek, 2 stycznia 2018

NIHIL NOVI SUB SOLE

sobota, 14 stycznia 2012 11:50

 wyślij  SMS o treści  I00129  na numer 7122



A teraz obiecany rubin dla Krystyny, za uśmiech i za cierpliwość w wędrówkach niedowiarka po krętych ścieżkach i kolczastych zagajnikach wiary. Światło które w Tobie świeci nie oślepia ale zatacza kręgi





Bywaja jednak tacy, co światłem oślepiaja, dodając sobie ważności i w pysze wielkiej przeciwnika z drogi spychaja, bo droga jest tylko dla nich i tylko ich, tych prawdziwych, doprowadzić ma do celu.
Spotkałem takich dwóch na blogu Krystyny, zarozumiali, pyszni i dumni, chociaż giermkowie to za przednich rycerzy się uważają a swoje zastępy jedynie słuszną partyją nazywają .

Takoż giermek Zbigniew i giermek Adam w obrzucaniu błotem celują a potwarz to ich wypróbowana broń, cóz takiemu szkodzi zasugerować cichcem, iż płatnym agentem jestem ? tak działa jego partyja, tak działa jego wódz, zbawicielem okrzyknięty, tak działają całe ich zastępy.
Rzucą podejrzenie i a nóż błoto się przylepi, a jak nie całe błoto to chociaż trochę błotka, tak plugawo postępują.

Zapuściłem się , w swych wirtualnych wędrówkach, w zastępy tej partyi, poczytałem co wypisują u siebie, na własnych stronach, co sygnują imieniem i nazwiskiem, co jest ich chlubą
i co znalazłem w szeregach zastępów Zbigniewa i Adama




takiego plugastwa to już dawno nie widziałem,
Cóż, nihil novi sub sole, po tym co obaj giermkowie u Krystyny wypisują czegóż innego mogłem się spodziewać ?


romeo, z pełnym uszanowaniem

Komentarze do wpisu

  • dodano: 18 stycznia 2012 16:34
    Romeo kompanie
    w bloogu Krystyny
    znany nam skądś Zbigniew
    rozpoczął na dziewice polowanie.
    Tą wybranką Twa Julia,
    której usiłuje obrzydzić Ciebie.
    Ona jednak wierności Ci dotrzymuje
    i dzielnie się przecistawia.
    Ostrz miecze Przyjacielu
    na nikczemnika i zapuść żurawia - Hamlet
    autor Hamlet
  • dodano: 18 stycznia 2012 14:02
    też SMS wysłałam chociarz mnie Romeo żadnego rubina nie obiecałeś
    autor Zuzanna
  • dodano: 17 stycznia 2012 17:20
    Romeo jestem
    zjawiam się z gestem
    przebaczenia
    za Twoje wykroczenia
    najpierw mnie Julii
    obiecujesz góry
    a umizgi ślesz
    dobrze o tym wiesz
    do innych dam
    w końcu zostaniesz sam
    bo czy to uchodzi
    kilku damom
    zawracać głowy?
    wybaczam
    ale czy utrzymam ten stan
    zgadnij sam! - Julia rozczarowana
    a jednak zagłosowałam!
    autor Julia
  • dodano: 16 stycznia 2012 16:58
    Też bym taki rubin chciała. Od Mojego dostałam na rocznicę pierścionek ze ślicznym kryształe, ponoć modny, koledzy pomagali mu wybrać.
    autor Zuzanna
  • dodano: 16 stycznia 2012 6:11
    Miły Romeo tu Julia
    zjawia się nagle jak furia
    donieśli do mej samotni
    że dajesz damom klejnoty

    Jakaś zazdrość bałamutna
    przygnała mnie tutaj z Kutna
    gdzie właśnie na tarasie
    ćwiczyłam na kontrabasie

    Ty mój drogi nie wiesz wcale
    co to znaczy ból czuć stale
    z tego też powodu idę
    odpocząć nad rzekę Nidę

    ni marą jestem ni nimfą
    chętnie z Tobą zagram w ping - pong
    gdzie mogę z Tobą się spotkać
    może w okolicznych Płotach? - Julia

    autor Julia
  • dodano: 15 stycznia 2012 21:14
    A to ci życzenia... ale kto błotem wojuje... od błota ginie.

    Pozdrawiam dzielnego Romeo, znającego się na doskonałych kobietach (w tym na córce wielkiego Kossaka).
    autor Markomanka vel Siuzdakowa
  • dodano: 15 stycznia 2012 16:30
    Witaj uroczy Romeo..rycerzu o szlachetnym sercu:)..Cudny dar ofiarowałeś Krysi...Lśni swoim szczególnym blaskiem jak żaden inny kamień..Jest darem serca..więc z pewnością przyniesie jej szczęście i radość...czego jej bardzo..bardzo życzę!!!!!!
    Co do giermka Zbigniewa..niereformowalny z niego model...Też poznałam na swojej skórze smak jadu,który z taką hojnością serwuje nam wszystkim...Deklaruje się jako katolik..a postępuje diametralnie inaczej..No cóż....bywają i tacy na tym świecie...Pozostaje nam ich akceptować i okazać współczucie .gdyż na chorobę,która ich trawi nie ma lekarstwa:)...
    Pozdrawiam Cię rycerzy Romeo cieplutko...a dla Krysi i Halszki,która tutaj z radością zobaczyłam..buziaków bukiecik zostawiam:)
    autor Obserwatorka
  • dodano: 15 stycznia 2012 14:48
    Och, Romeo, nie przejmuj się tymi podłymi giermkami. Oni wszytko i wszystkich sądzą podług siebie... i tyle! Takimi ludźmi nie ma co sobie głowy zawracać. Ja się od razu na nich poznałam, zwłaszcza na giermku Zbigniewie. Mieni się wierzącym w Boga bardzo, a pluje jadem na lewo i prawo. Świństwami sypie jak z rękawa - i to wszędzie. Podłość ludzka - w największym wydaniu. Takim powinno się zakazać dostępu do Internetu,.. wszak niczego dobrego nie można się od nich nauczyć. Wręcz przeciwnie, obrzydzają ludziom życie... uczą nienawiści i chamstwa.
    Pozdrawiam serdecznie... i dygam w ukłonie! Halszka
    autor Halszka
  • dodano: 15 stycznia 2012 11:59
    I mnie oburza ten "obrazek" ... draństwo najczystszej wody ... Romeo - ty się giermkami tak bardzo nie przejmuj ... co tam - wiedzą swoje ... mnie Zbigniew obraził u Krysi jak nik inny na zadnym blogu ... i do tej pory ani słówka przepraszam ... i co - na Święta pewnie się z tym dobrze czuł i radosne kolędy Panu śpiewał ... teraz o tej swojej wierze tak krzyczy jak gdyby chciał krzykiem sobie coś udowodnić ... no bo chyba nie nam ...
    autor biruta M Liberalka

  • dodano: 15 stycznia 2012 6:02
    dodano: 15 stycznia 2012 2:16

    Dziękuję z kwiatkami i sercem za ten wspaniały dar!
    Piękny!
    Będę go nosić w sercu i na sercu.
    Oprawię w złoto.
    Rubin lubi taka oprawę.
    Dodaje odwagi i mocy.
    Pobudza do aktywności
    i nie pozwala cofnąć się z raz obranej drogi. Rubin pomaga odnosić sukcesy,
    zdobywać popularność i pieniądze.
    Chroni właściciela przed złymi wydarzeniami, stagnacją i koszmarami sennymi.
    Zatem cenny to kamień pod wieloma względami.
    Dziękuję i dziękuję , i dziękować,
    szlachetnemu Rycerzowi,
    nie przestanę...
    I pochwalę się wkrótce,
    szerokiemu gronu czytelników,
    tym kamieniem szczęścia...
    Powinnam tu być pierwsza, ale Niktuś mnie uprzedził...
    Szlachetny i dzielny Romeo, mialam rozne przeszkody, nim tu dotarłam.
    wrota Twego zamczyska zamknieto zelazną kratą , nie chciały się otworzyc, stąd to spoźnienie i dopiero nocą tu dotarłam, pokonując egipskie ciemności. Ani gwiazd na niebie, ani księżyca, ani żadnej latarni...
    Dobranoc - Krystyna

    PS A to co w obrazku to obrzydlistwo, niestety, są tacy szurnięci entuzjaści Pis- u co po trupach do wladzy..tym plakatem powinna zająć się policja, bo to grożba obrzydliwa.
    autor laura
  •  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz