o życiu i polityce, która jest ważną częścią życia - dawny blog http://blogprzekorny.bloog.pl - przeniesiony z WP

wtorek, 2 stycznia 2018

ALEA IACTA EST, JAKOM POMYŚLAŁ TAK UCZYNIŁEM

niedziela, 08 stycznia 2012 11:43


jeśli istnieje parapsychologia to istnieje też parapolityka - mówię wam to ja, rycerz ROMEO OD CZARNYCH OWIEC, nudnym esbekiem, klawiszem i płatnym agentem Platformy zwany.
I klnę się na honor mego giermka - polityka jest damą ...
a przynajmniej przyjaciółką damy lub przyjaciółką, przyjaciółki damy




takowoż polityka,  jako ta dama :

na pstrym rumaku jeździ i ostro cugli zadziera
blichtr tego świata , niczym diamenty, kocha okrutnie
uwielbieniem mas nie gardzi
humory miewa i dąsy
nie wiadomo czym dogodzisz kapryśnicy
nie wiadomo od czego polegniesz ... w ramionach Onej oczywiście

jeszeć inne przymioty miewa polityka, tych jednkowoż nie wymienię bo, jako żywo, okazałbym iż owa nie tylko damą bywa ale i dziwką przewrotną
c. u .n .m .z.
czego udowadniać nie mam zamiaru
bo udowodnione



Na tym rumaku rączym do mety konkursu dojadę i jakom rycerz, cel swój osiągnę.
Rycerzy nowych poznam i do siebie zaproszę, damy spotkane godnie ugoszczę a i sam nieznane zamki odwiedzę i pozdrowię rycerzy, co w szranki konkursu stanęli.

Alea iacta est
mawiał szlachetny Cezar i nie miał tu na myśli kości Damy.
A może miał ?


romeo, z pełnym uszanowaniem

Komentarze do wpisu

  • dodano: 12 stycznia 2012 17:32
    ROMEO - JUŻ NA CIEBIE ZAGŁOSOWAŁAM, podobnie jak na Tomka ... wysłałam sms o treści I00129 na numer 7122, dostałaqm potwierdzenie, ze to ten blog ...
    huraaaa - trzymam kciuki
    a Ty napisz komunikat jak głosować
    autor biruta M Liberalka
  • dodano: 12 stycznia 2012 12:03
    Dobrze pomyślaleś i dobrze uczyniłeś rycerzu!
    Romeo twój blog ma doskonalą formę i nietuzinkowe treści. Co prawda to prawda, nie obraź się , chcialabym , aby jedno z najlepszych miejsc otrzymała Hania, moja siostrzyczka wirtualna, bo ma wspaniały blog, ale Ty zajmij miejsce zaraz po Niej , jeszcze tam i Tomka widzę i blog dla Krystyny...
    Wygrywajcie i na piedestał. Ty w tej zbroi dobrze się będzie prezentował. Miłego dnia - Krystyna
    autor laura
  • dodano: 11 stycznia 2012 15:57
    HEJ, RYCERZU, JAK MAM GŁOSOWAĆ ?
    jak napisałeś że polityka jest damą to może napisz że inżynier Adam jest konkretny i merytoryczny, straszne bzdury u Tomasza plecie, inżynierkowi się wydaje że pół świata z tych jego podatków a ulicami oświetlonymi to chce chodzić i policja jego mienia ma pilnoważ a niby za co? no właśnie za jego podatki
    autor Niktuś Nicuś

  • dodano: 11 stycznia 2012 7:52

    Romeo, życzę wygranej w konkursie n a
    Blog Roku!
    Wszystkim przyjaciołom tak życzę...!
    Gdzie ostatnio jeździleś tą limuzyną ?
    To raczej nie jest limuzyna...
    Bywaj - Krystyna
    autor laura
  • dodano: 10 stycznia 2012 21:50
    bywaj Romeo, za twoje zdrowie Węgrzyna kapkę pociągnę.
    Żonka twój zamek podziwia
    autor Niktuś Nicuś
  • dodano: 10 stycznia 2012 7:54

    O... rumaka masz przedniego i pewnie dużo ochotniczek, by się takim rumakiem przejechać?
    Nie będę ryzykować i na przejażdżkę nie stanę w kolejce....
    Zresztą taki rycerz jak Romeo pewnie woli młódki wozić, a ja jestem leciwa...
    Używaj Romeo póki masz jeszcze czas..., ale damom prawdziwym to nie przystoi...
    Co do polityki, to ona absolutnie damą nie jest.
    Czy coś Ci się Romeo nie pomyliło?
    Aż podłoga u mnie zadrżała, jak to przeczytałam.
    A w konkursie życzę Ci wygranej i obiecuję swój głos!
    Nie startuję w tym roku, jak sobie to wcześniej obiecałam...
    Trzymaj sie dobrze! - Krystyna
    autor laura
  • dodano: 08 stycznia 2012 22:25
    Drogi Romeo, Twoja Rycerskość w pełni zasługuje na wyróżnienie. Życzę Ci wspaniałego wyniku w konkursie.
    Dziękuję, żeś zechciał mi komnatę w swoim zamczysku ofiarować. Jest mi niezmiernie miło. Ja Ciebie także zapraszam w swoje szczęśliwe progi i już szykuję dla Ciebie godne miejsce.
    Pozdrawiam i dygam w ukłonie! Halszka
    autor Halszka
  • dodano: 08 stycznia 2012 16:08
    No, Romeo, na tym stalowym rumaku do boju Cie zachęcam i do zwycięstwa, jak dzisiaj Justyna Kowalczyk. pozdrawiam, Tomasz
    autor tpetry
  • dodano: 08 stycznia 2012 14:48
    Idę prosto od Tomasza, podoba mi się i to nawet bardzo, dałeś radę Rycerzu.
    Fajnie, że w konkursie startujesz ale dlaczego nie w politycznym, jak Tomasz ?
    Będę i na Ciebie i na Niego głosował, pokażę Wasze blogi żonce i dzieciakom, pewnie im się spodobają i też zagłosują.
    Romeo, czytałeś ? Tomasz ma też drugi blog, byłem tam, fantastyczny i też w konkursie startuje tylko w kategorii o życiu. Ciekawe, czemu dziewczyny odpuściły.
    Do loszku za czorta już nie pójdę.
    autor Niktuś Nicuś
  • dodano: 08 stycznia 2012 12:51
    WITAJ ROMEO - coś mnie tknęło żeby tu zajrzeć, w te wasze loszki ... a tu niespodzianka ...
    MASZ MÓJ GŁ,OS i głos violuni oczywiście ...
    nawet tę, uczciwszy uszy, dziwkę ci podarujemy ... cóż - z faktami się nie dyskutuje ...
    lubię tu wpadać Romeo ...
    autor biruta M Liberalka
  •  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz