o życiu i polityce, która jest ważną częścią życia - dawny blog http://blogprzekorny.bloog.pl - przeniesiony z WP

wtorek, 2 stycznia 2018

CO KAŻDY RYCERZ UCZYNIĆ POWINIEN

piątek, 07 października 2011 23:10


Owóż dnia dziewiątego, miesiąca dziesiątego, Roku Pańskiego dwa tysiące jedenastego, rycerz każdy, honorem się pieczętujący i powinności stanu znający, winien co następuje:

przybyć w osobie, sukurs dawać Tobie miła Ojczyzno ...
myślą lotną, mową polityczną i uczynkiem wyborczym

przyłbicę odsłonić, czoła przeciwnikowi rozumnie i mężnie stawić
w godnej walce stanąć, chwytów niecnych nie stosując

wodzowi zastępów licznych i wiernych przydawać
barwy i inskrypcje tegoż na zbroję przywdziewając


I tak ja, rycerz Romeo, esbekiem i klawiszem przez niecnego Adama zwany, przybyłem, zobaczyłem i zwyciężyć pomagam.
Takoż szarfę pomarańczową przywdziałem a na szarfie inskrypcję umieściłem "Bogu i ludziom ufam..." słowa wodza , wypowiedziane dzisiaj, na arenie, do małych rycerzyków, za swoje przyjąłem, jako że bliskie są memu rycerskiemu sercu.




a to wódz zastępów      
 mężny Rycerz Donald Lwie Serce,
matołem przez wraże zastępy zwany


okrutnie zawzięty to rycerz na zło i niegodziwości, ogniem i mieczem tępi kibolstwo wszelakie , w perzynę obraca zastępy dopalaczowych giermków, łby kryzysowej Hydrze obcina i Smoka kryzysowego, o głowach dwunastu, gotuje się ujarzmić.
Warto z takim zwyciężać - mówię Wam warto, jakom rycerz Romeo honorem i odwagą się pieczętujący.


 ***
  

Komentarze do wpisu


  • Romeo - Rycerzu , jesteś niezawodny. Dziekuję - Cała w niebieskim niebycie...
    Jeszcze jedną niebieską wstążkę tu zostawiam - Krystyna
    autor laura
  • dodano: 30 października 2011 13:50
    Na drużynę Donalda oddałem swój głos - ta druga opcja to rozhisteryzowane ciury i niedołęgi !
    autor ponury
  • dodano: 25 października 2011 2:30

    Romeo, zacny Rycerzu ,
    gdzie bywasz, że nie masz czasu podzilić się
    z nami nowym słowem?
    Jestem niesłychanie zajęta , ale jednak coś z siebie "wyduszam"...
    Dzięki za urocze komentarze u mnie.
    Kiedyś zaproszę Cię na kawkę i wino dobrej marki... Pozdrawiam - Krystyna
    PS. Właśnie - gdzie Julia się zapodziała?
    Słyszałam , że wypuściła się do Australii...
    autor laura
  • dodano: 23 października 2011 12:51
    Z całego rycerskiego serca Damom i Rycerzom, co w skromne progi mego zamczyska przybyli DZIĘKUJĘ.
    Czytam Wasze wypowiedzi z radością i z dumą, że mogę Was tu gościć.
    Mój zamek zawsze otwarty, piwniczka miodu i wina pełna a i na stołach pieczyste się znajdzie.
    Nie zapominajcie o skromnym rycerzu
    autor romeo od czarnych owiec
  • dodano: 21 października 2011 19:31
    Białogłowa Halszka raz jeszcze przybyła by rozglądnąć się po Twoim zamczysku...

    Rozglądam się, i co widzę?... Aha, "nadobną" już pominęłam, bo przesadziłeś... Wiem, że chciałeś być rycerski.:-d|
    Pięknie tu u Ciebie, Rycerzu Romeo. Prawisz mądrze... i gości miło przyjmujesz. Choć jak widzę, nie każdy wart jest tego. Zwłaszcza jeden, co w czambuł krytykuje Twój dla niego klozet. Pewnie jeno sławojka mu pasuje.
    Za Donalda Lwie Serce trzymałam i trzymam kciuki! Godny On chwały i szacunku jak mało kto! A kto sądzi inaczej, sam nie wie, że sądzi źle.
    Pozdrawiam serdecznie! Bywaj Rycerzu Romeo! Halszka
    autor Halszka
  • dodano: 21 października 2011 16:28
    Szarfa pomarańczowa to ona mi się ostatnio bardzo podoba.A Romeo to od zawsze mi się podobał, podoba i będzie podobał.Serdecznie pozdrawiam.
    autor dobrochnaa9
  • dodano: 21 października 2011 16:28
    Szarfa pomarańczowa to ona mi się ostatnio bardzo podoba.A Romeo to od zawsze mi się podobał, podoba i będzie podobał.Serdecznie pozdrawiam.
    autor dobrochnaa9
  • dodano: 21 października 2011 12:37
    Rycerzu Romeo, nadobna białogłowa Halszka z serca dziękuje za wszystkie przymioty, jakich się w niej doszukałeś.
    Bardzo miła ta Twoja pierwsza wizytka u mnie. Dziękuję za nią... i zapraszam oczywiście na zaś. Wpadnę do Ciebie później raz jeszcze, aby poczytać polecane przez Ciebie rozważania. Za zaproszenie wielkie dzięki!
    Tymczasem pozdrawiam z pełnym uszanowaniem! Halszka
    autor Halszka

  • dodano: 17 października 2011 22:45
    Romeo, Romeo... a gdzie jest Julia?
    autor zakochana_aniolka
  • dodano: 17 października 2011 13:56
    Czołem rycerzu Romeo, wzruszyła mnie twoja opowieść o Julii i rycerzyku.
    Fajny z ciebie rycerz, wiedziałem, że taki z ciebie esbek jak ze mnie cyrkowiec. Giermkami się nie przejmuj, chcieliby rycerzami zostać ale chciałaby dusza do raju.
    autor Niktuś Nicuś
  • dodano: 11 października 2011 15:22

    Dostojny Romeo...
    Dziękuję za sympatyczne wpisy w moim blogu.
    Chciałbym jakoś zareklamować Twój blog, który jest taki inny niż wszystkie.
    Czy mogę?
    Pozdrawiam cieplusio -
    Krystyna
    autor laura
  • dodano: 11 października 2011 9:33
    Witaj Rycerzu Romeem zwany , Ja skromna białogłowa nazwałabym ciebie raczej ''powsinogą '' włóczysz się po drogach i rozstajach dobrze ,że wróciłeś kiedy trzeba zabrać głos w sprawie kraju . Nam białogłowym kiedyś nie przystało prawić tak gładko o losach ojczyzny to było zawsze domena mężczyzny , może to dobrze ,że dziś i kobieta może o tym stanowić , ja wolę jednak pozostać skromną białogłową . Prawić o dzieciach , o ich wychowaniu , niźli zabierać głos w sprawie w której moje szare komórki nic nie kumają.
    zatem dobrze ,że już wróciłeś Rycerzu -
    powsinogo , bo bardzo mi ciebie brakowało .
    -----------------------------------------------------
    W sprawie polityki jak już pisałam nie znam się na rzeczy ale widzę od wczoraj , że już nic nie zaskoczy mnie w tym kraju .
    Miłego dnia . Baszka
    autor Barbara
  • dodano: 08 października 2011 16:30

    Dobre. Po rycersku zrobione.
    autor Zbigniew
  • dodano: 08 października 2011 14:07
    Miły Romeo.
    Podoba mi się Twoje zaangażowane serce. Teraz trudno znależć takich oddanych Ojczyźnie rycerzy, dlatego pełna jestem podziwu do Ciebie, Twoich patriotycznych uczuć i tego,
    co napisałeś takim pięknym , ojczystym językiem z nutką stylu staropolskiego.
    Masz ułańską fantazję,
    wspaniałe serce i gorące uczucia,
    a także niezłomną duszę .
    Zależy Tobie na rozwoju kraju, w którym zamieszkałeś ...
    Wyciągam do Ciebie siostrzaną dłoń i życzę, byś zadowolony był ze wszystkiego.
    Kardynał Macharski to chluba naszego narodu.
    Wymowne zdjęcie tu umieściłeś przed ...
    ... ... Cicho...sza...!!!
    Pozdrawiam już niedzielnie - Krystyna
    autor laura
  • dodano: 08 października 2011 12:11
    Na fejsie ktoś ten blog polecił, myślałem ze to o historii rycerstwa albo o rycerskiej broni ale i tak nie załuje że tu zajżałem bo fajnie piszesz tak humorystycznie i dowcipnie. Uśmiałem się z tych wychodków. teraz tak się nie mówi. Zdjęcie zrobione u Siemachy, miałem tam nawet być na obchodach jubileuszu ale jakoś mi nie wyszł. Super inicjatywa z tymi dzieciakami. Podwórko zamiast ulicy. Gdyby takich pomysłów było więcej. Kardynała Macharskiego lubię za to że jest autorytetem.
    fajny blog, taki inny
    autor wojownik
  • dodano: 07 października 2011 23:17
    oooo - ROMEO ... nareszcie ... witaj sszlachetny rycerzu ... twoje słowa to miód na moje serce ... Donald Lwie Serce to również mój rycerz i ja też oddam głos na jego drużynę ...
    autor biruta M Liberalka
  •  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz